duminică, 26 aprilie 2009

In iluzii ne inecam deziluziile

Prea multe iluzii isi poate face un om knd apare ceva bun in viata lui,ne avantam cu putere spre o lume cu totul necunoscuta cu speranta ca va fi bine,doar de dragul de a fi bine si de a vrea sa isi imparta bucuriile si tristetile vietii impreuna.Pacat ca nu avem putere sa gandim cu mintea nu cu sufletul..si ca foarte greu ne dam seama ca graba uneori chiar strica treaba..trist dar cam asa e.
Chiar ma intrebam de curand cand sau daca se va mai intampla sa spun din suflet "am pentru cine zambi".Pe zi ce trece imi dau seama ca nici prietenii pe care odata ii credeam prieteni sau dovedit a fi tocmai invers,vorba ADINEI...prietenii sunt oare decat iste cunostiinte?!Prea dezgustator ca sa fie adevarat...si daca tot am pomenit-o pe ADINA,am postat o melodie recomandata de ea(oare vom mai putea sa spunem"si acum ca te-am gasit,vreau sa te fac fericit..tu esti tot ce mi-am dorit"...i-a zi vara'mea...?!)

2 comentarii:

  1. var'mea aveam noi o vorba ... "am trecut noi prin mai rele" ... o sa iasa soarele si pe strada noastra :)

    Pup si ai grija de tine !!

    RăspundețiȘtergere