miercuri, 6 mai 2009

Barbatii chiar nu au habar cum sa insele !!!

Offf ,chiar stateam azi de vb cu Adina si am realizat asa dupa o scurta recapitulare a relatiilor anterioare si am constat un lucru:barbatii chiar nu stiu sa insele:)).Cum se face asta?va sp imediat...ei cand se duc sa se"descarce"la vreo domnisoara ...ei uita un lucru?mai frateeee ai o relatie si vrei sa inseli????bun..fa-o...!!!! dar macar nu-ti mai da nr de telefon,nu mai sp"sty..nu ma suna k eu am iubita"poi fata aia o va face sigur..pe bune!!:)))si cand ei au impresia k e totul e ok si k nu se va afla...colac peste pupaza k minciuna are picioare scurte si k sa vezi k afla si iubita si cand colo....stiti care e replica knd se simt incoltiti ..."poi uite vezi nu vreau sa te mint si nu am de ce sa ma feresc de tine":))))Bai oamnei buni,barbati dragi si km tolomaci...cand vreti sa inselati FACETI-O CU PERDEA,NU DA-TI NR DE TLF SI MAI ALES SA II MAI SP RESPECTIVEI FETE CA MAI AVETI SI PRIETENA SI SA NU SUNE !!!! :))in ce hai au ajuns barbatii...sa le dea o femeie lectii de inselat...:)):))de tot rasu'pt cei care fac cum am spus eu in cele mentionate de mai sus:)):))

Un comentariu: