sâmbătă, 4 iulie 2009

Inca unu'si asta-i ultimu':D:D

In sfarsit scap si eu de asa numita"stresiune"desi ca la inceput a fost cam stresiune dar intotdeauna inceputu-i mai greu,oricum maine am ultimul examen din anul acesta de facultate si pot sa spun ca nici nu stiu cand a trecut un an:(.A fost frumos,greu dar si plin de experiente atat placuta cat si mai putin placute si spun asta din cauza ca erau materii noi,total altceva fata de ce am facut in liceu,dar cu toate astea s-a dus un an si deja retraiesc din amintiri:X...cand faceam "sedinta"cu fetele de studiu,mai o tigare mai o cafea o barfa de ce nu:D;))si printre materiile stufoase mai faceam mici pauze pt a mai povesti viata sau intamplarile noastre si ne amuzam teribil,si acum ca orice student mai faceam si mici copiute bine...sfintele copiute care mereu te salveaza atunci cand ramai in pana de idei.Chiar acum ma gandeam k nici bine nu am terminat si deja ne amintim de clipele de la facultate,de cico baut la "friend's"si cum veneam la facultate toti cu frica in san ca nu stiam cum va fi la examen daca luam ... oricum eu aveam bine si il mai am...acela de a numara foile sa vad cat mai am paan termin si mereu intram in panica din simplu fapt ca eram muuulte pagini de invatat sau..de facut copiute:)):)))asta e,nu ma judecati ca nu cred ca exista un elev/student sa fi copiat macar odata in viata lui si pana la urma unde mai e frica aia sa nu te prinda profu?!:)))
Cu nostalgie dat totodata cu parere de bine maine voi avea ultimul examen din acest an si sper sa fie totul OK pt toata lumea si sa avem parte de o vara frumoasa si fara restante...de abia astept sa se termine ....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu