joi, 2 iulie 2009

Omul...o fiinta atat de complexa


Ce bine ar fi daca toti ne-am incadra in anumite categorii si atunci cand cunoastem pe cineva sa putem generaliza acea persoana exact cum trebuie fara a mai gresi...Suntem buni decat sa ne dam cu parerea despre:o pitipoanca,un cersetor,un om putred de bogat...dar niciodata nu vom sti cu adevarat ce se ascunde sub acele masti,nu stim ce pb au,care sunt fericirile lor sau suparari,ganduri,si aici gresim majoritatea...ca etichetam omu'la prima vedere nu ii oferim sansa de a se exprima de o dovedi ce poate el mai bine.
Avem impresia ca daca am pus eticheta pe un om,gata,stim tot despre el si nu mai e nevoie de nimic,deja ne-am facut o parere,dar surprinzator si adevarat e ca nu stim absolut nimic de acea persoana,ne facem decat o parere preconceputa ipocrita si fara pic de logica si acum vine intrebarea DE CE??? Pentru ca nu avem destul curaj sa cunoastem sau cel putin sa incercam sa vedem ce se ascunde sub acele etichete pe care noi ne-am grabit sa l-e punem aiurea !
Partea buna e ca am avut ocazia sa cunosc oameni care au curajul sa priveasca spre multe orizonturi si asta ma face sa cred ca orice e posibil trebuie doar sa vrei si sa iti doresti cu adevarat.Majoritatea dintre noi suntem"setati"sa mergem pe un singur drum si la un moment dat ne trezim intr-o intersesctie si nu stim pe unde sa mergem si stam si ne gandim oare o fi bine daca merg la stanga....gen intrebari existentiale,oricum,pe orice drum ai merge niciodata nu vei sti de la bun inceput daca e sau nu bun,pana nu incerci nu ai de unde sa sti,si e bine ca avem mereu de invatat.
Daca tot a venit vb de cautarea drumului cel bun mi-a venit in minte cum toti de altfel facem...incepem sa cautam speranta,adevarat ca cine o intalneste clar nu o mai uita niciodata,sau....cine stie poate e chiar sub nasu'nostru,dar mereu suntem tentati sa cautam acel ceva depasrte nicidecum langa noi.Pt mine una e irelevant daca"speranta"se refera la iubire la cunoastere si etc,important e sa nu ne oprim niciodata din cautare...
Cred ca cel mai important lucru pe care am putea sa-l facem e sa lasam etichetatu' si sa incercam sa ne vedem pe noi insine,sa vedem unde gresim si de ce !!!
V-am pupat cu respectul meritat:*

click to create your own

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu